Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Autoabi
Milleks on vaja möödasõidul käiku alla vahetada?
 
nojahh 02. veebruar 2015, kl 22.21
mul just mure, et ei suuda rekkade eest ära sõita :))
noomul 100+ siis alles suudan rekkad piisavalt kaugel endast hoida. samas spidokas valetab mul mingi 6 (kontrollitud).. niisiis 90 alas võin 96 kulgeda. rekkad ei pidavat üle 90 jaksama, aga 96- ga sõites jään neile jalgu...
saa sa siis aru.

ja mis minu jaoks kõige jubedam teedel - kihutavad just vägevate palgivirnadega rekkad.
huvitav- need ei kardagi kedagi? kaitse eemaldatud- muidu ju ei saa üle 90-e-

ma olen rahuliku kulgemise poolt.
 
Aa 02. veebruar 2015, kl 22.47
to nojahh.Nagu eelnevalt tõdesin,on muidugi ka rekaroolis igasugu kloune/algajaid,kel "kiire"?Ja suht paljud oskavad manipuleerida selle kiirusega.Selleks on igasugu võtted olemas,mida siin lahti lahata ma ei viitsi.Aga kõige sellise kiirustamise taga rekade poolt on tegelikult see kurikuulus töö-ja puhkeaja seadus,mis piirab rekameeste tööaega.Ja kui on rekale ette antud mingi kindel päevaplaan,siis ta ajabki teel hullumeelselt,et oma ülesannetega toime tulla-ei taha ju keegi kaotada töökohta,kuulata pealikute torinaid-põhjuseid on palju.Nõuka ajal ei lugend keegi sul minuteid,kas ikka oled oma kohustuslikud puhkepausid täies mahus teinud ja kui palju sa täna nt.sõitnud oled?Vana juhina ütlen,et see seadus on idiotismi kõrgeim tase.Usun,et kui rekamehed saaksid vabamalt kasutada oma tööaega,lõpeks ära teedel selline "euromöödasõitude" tegemine ja sekunditega võiduajamine,oleks vähem stressi,vähemalt sel teemal.Sõideti ju vanastigi pikki otsi ja ei sõitnud keegi ööd/päevad puhkamata.Aga pessimistina näen,et mõistust kasutada enam ei julgeta ja kummaardatakse aga sügavamalt Brüsseli suunas.
 
Aa 02. veebruar 2015, kl 22.55
need palgivirnadega kihutajad loodavad muidugi kogu maailma rahad endale ära teenida.Ka seda olen näinud,kuis mõnele juhile se tõdemus,et kõiki rahasid ikka teenida pole võimalik,jõuab kohale hilinemisega-kes on juba manalateel,kes invaliidistunud.Kahjuks inimene on selline ahne ja kadepunn-ikka peab suutma endale rohkem raha ja asju enne surma kokku ajada-juu on hauas lahedam selle teadmisega.
 
nojahh 02. veebruar 2015, kl 23.45
tean tean.
tunnen rekkamehi ja tean nende karmi elu. samuti tean, millise ettevalmistusega tüübid on teedel. ja ka seda tean, milline on eesti tööandjate masinapark (remondi pealt hoitakse kokku, kuidas osatakse, vahetpole mis hinnaga)...
aga alati ei vea ja kas on vaja, et midagi juhtuks???
mulle tundub, et miskit on väga mäda jällegi just siin, eestis.
tuttaval, kes töötab rekka peal mingis euroriigis(täpselt ei teagi, aga vist belgia tööandja. igatahes mitte eesti!) selliseid muresid pole. elab hullumeelselt riskimata oma palgaga suurepäraselt.
 
Aa 03. veebruar 2015, kl 19.39
olen siin oma pajatamistega terve Eesti noorjuhtkonna närvi ajanud.Võtke rahulikult noored juhid.Elu on meil kõigil ainuke.Pole mõtet seda kaotada tee peal kupatades silmad punnis ja kaenlaalused märjad,et teistest kiiremini Kitsekülla jõuda. Aga teema algatajale soovitan-ka esimese käiguga on võimalik sihtpunkti jõuda.Ei ole vaja vähemalt jala käia.Jõuad põllul kõik karikakrad üle lugeda ja elu nautida.Ammu kui see oli,kui teeristidel oli punase lipuga hoiataja-ettevaatust auto tuleb.Vabanege sellest kihutamise,ülbitsemise ja teistele "klassi"näitamise pisikust-siis on elu palju roosilisem ja märkate rohkem inimesi enda lähedal!
 
qwe2 03. veebruar 2015, kl 23.26
sõites ise igapäevaselt veokiga mööda Eesti maanteid,näen ma pidevalt tegelasi,kes ei saa aru mida tähendab kui ma lülitan nende jaoks sisse korraks PAREMA suunatule-s.t MINE MÖÖDA,TEE ON TÜHI.See vastu VASAK suund on hoiatus-ära möödu. Ise sõiduautoga samas olukorras(veoki järel)olles tänan ma alati neid,kes mind aitavad(korraks ohutuled sisse peale möödumist). Üldiselt peab ütlema,et u.80% liiklejatest saavad aru ja on ka muidu igati mõistlikud,see et sellest 20-st% osa siia fooruimisse on sattunud on loodetavasti juhus.
 
... 04. veebruar 2015, kl 17.58
mina näiteks suhtun ikkagi ettevaatlikult, kui eessõitja mulle tulukest vilgutab.
..kui ma ikka ise ei saa veenduda, et möödasõit on ohutu, siis ei sõida.
sest on olnud paar juhust, kus suunatuld uskudes oli natuke jamasid. õnneks küll kiire reaktsioon päästis halvast.
 
Aa 05. veebruar 2015, kl 22.12
lisaks siia veel 1 arvamuse,mis võib muidugi tunduda jõhker,aga kui suhtud kõigisse teistesse liiklejatesse nagu lollakatesse,siis üritad hoiduda nendest ja tuled terve nahaga sihtkohta,aga kui loodad,et ka teistel on aru peas,siis just õnnetused juhtuvadki!Paraku se nii on.Elu on seda näidand küll ja küll. Ja veel sellest"möödasõidust"-kui on vaja seda tingimatta teha,siis loogiliselt tuleb valida vastav käik,et su autu ikka suudab seda teha.Eelkõige peaks ikka endas selle möödasõidu vajaduse läbi mõtlema.Mis kiire on meil selles valmis ehitatud maailmas?
 
kelluke 09. veebruar 2015, kl 19.02
Üle 25-e aasta tagasi sõidetigi rahulikumalt,sest auto oli kallis ja seda puruks ajades tuli ise otsida remondimees + jupid,kui üldse midagi parandada andis.See ,kes auto ostis hoidis seda,sest ei olnud kaskot ja liikluskindlustus oli ka nagu oli.Nüüd ajad ühe puruks ,võtad järgmise, sõitva auto saab juba ilma suuri kulutusi tegemata kätte.Istud seal sees ja mõtled-"minu raud kaitseb mind",aga vot füüsika seaduste vastu ei saa!
 
Aa 09. veebruar 2015, kl 20.56
Lisaksin siia oma pajatamiste jatkuks 2 linki http://www.delfi.ee/news/paevauudised/110_112/delfi-fotod-ja-video-tallinna-tartu-maanteel-keeras-juht-oma-bmw-katusele?id=70735053 ja http://www.delfi.ee/news/paevauudised/110_112/delfi-fotod-ja-video-parnumaal-hukkusid-liiklusonnetuses-5-aastane-tudruk-ja-tema-42-aastane-ema?id=70736951. Loodan,et need õnnetused panevad ehk mõnegi tuiskaja natuke mõtlema selle möödasõidu mõttekusest/mõttetusest. See,et siinsetes avariides olid peasüüdlasteks naisjuhid,ei oma tähsust-ka meesjuhid on oskamatud. Ja ikka see "möödasõit"? milleks?saab ju rahulikult ka kohale sõita ilma ohvritetta!Mõelge sellele inimesed!
 
Be 10. veebruar 2015, kl 11.33
Tead, ei mõtle, ei viitsi lihtsalt.
 
Aa 10. veebruar 2015, kl 17.54
to Be. Oled nagu aru saan-tüüpiline "tänapäeva"inimene-silmad kinni tule koldesse ja kui veri ja laibad ette jäävad,siis külma tõdemusega-lollakad,rikkusid mu tuju veidike.seda inimrämpsu ju küll keda liikluses tappa. Olen ise raske liiklusõnnetuse 39aastat tagasi tekitanud ja selles loomulikult süüdi jäänud ja karistuse kandnud.Uskuge,inimese mõttelaad muutub sellises olukorras-kaob ära uljus ja "kuninga"enesetunne liikluses.Kahjuks ei usu kogenud juhi pajatusi keegi enne,kui ta ise sellise olukorra sees on.Aga ju on seda vaja mõnele,seda hilist aru pähe tulemist.
 
Be 11. veebruar 2015, kl 17.15
Olen jah. On sul nüüd parem ja kuivem tunne?

Tead, Aa, see kõik mis sa siin räägid ja vatrad, on ühest küljest väga kurb, aga teisest küljest väga igav ja isiklik. Usu, see ei huvita siin kedagi. Selle jutuga mine auto24 foorumisse.
 
Aa 11. veebruar 2015, kl 22.10
Tean seda isegi,et se mu "vatramine"kedagi ei huvita,vahet pole,olen ma auto24 v 48 foorumis.Sisuliselt on mul tegelikult savi,kuis keegi teel hakkama saab.Igaüks on ju ise oma õnne sepp.Ja ma ei ole ka mingi liikluse pedagoog.Kuna veelgi sõidan iga päev 500-700km ja olen kõige selle keskel,siis oli mõte avaldada oma arvamust sel teemal.Loodan siiski,et kui ka 1 inimene siit tarkuse tera leidis,siis vähemalt 1 elu on teel oma elu säästnud. To Be-siiralt soovin,et ka Sinul ei juhtuks teepeal äpardusi,vaatamata sellele et olen nii igav.
 
Aa 11. veebruar 2015, kl 22.58
Uudiseid loete?Täna Halinga vallas jälle 1 möödasõidu ohver! To Be,issand kui igav,onju eks?
 
Be 12. veebruar 2015, kl 08.59
Kusjuures ongi. Mind ei üllata siinne liiklus enam mitte millegagi.
 
ilus naine 13. veebruar 2015, kl 23.54
Ma ei tea, milleks teised aga mina kasutan kiirendamiseks.

Eriti kui ei ole võimsa mootoriga auto tuleks üks, häda korral isegi kaks käiku alla võtta.
 
To Aa 14. veebruar 2015, kl 19.46
Pooldan su mõtteviisi igati! Jätka samas vaimus ja edu!
 
Aa 14. veebruar 2015, kl 23.42
Tänud viimasele. Kujutan ette,et oleksin nooremana nii 18-20sena ehk suhtunud samamoodi ükskõikselt teemasse,nagu siin mõningad.Siis ju "meri põlvini"ja tuul peas ja mõtteviis,et "mis sa vanamees siin ikka mölised".Aga ehk teeb minu pajatused usutavamaks just minu pikaaegne kogemus teedel 56tundi nädalas ja tegelikult mitte enam Eestis.Aga Eestist eemal olles tunnen ikka huvi,mis kodumaa teedel toimumas?Ega keegi tavasõitja ei viitsi ju analüüsida selle möödasõidu "saavutuse tulemust"-palju ta ajas võidab?See "võit"on ääretult tühine võrreldes selle kaotusega kui keegi elust ilma jääb.Kahjuks on pärast minu siinse sõnavõtu algust just sel möödasõidu teemal vähemalt 3 inimest elu kaotanud Eestis ja veel ise selles mitte süüdi olles.Miks?Oli siis neid möödasõite vaja?Ei ole sugugi "häbiasi"sõita lörtsisel/libedal teel "kolonnis" teineteise järel rahulikult,mitte aga rajada oma auto rehvidega uusi jälgi lumelobjakasse ja samaga kaotada juhitavust. Ja veel-kahjuks väga paljud arvavad.et kriitilisest olukorrast väljapääsuks on autol olemas pidurid?Ei ainult.Autol on olemas ka rool ja rattaid ei tohi kunagi pidurdada blokki,isegi kuiva teega mitte,sest blokki pidurdatud ratastega auto ei ole enam juhitav.Olen näinud Saksa autobaanidel sellise arutu pidurdamise tagajärgi kuival teel,aga siis libedast teest rääkimata.Ka silmapilk tuleks suunata eelkõige ikka nii kaugele ette,kui silm seletab,et ei tuleks üllatusi,kõrvaliste asjadega tegelemisest sõidu ajal rääkimata. Kas selliseid nüansse tänapäeval autokoolides räägitakse?ma ei tea,aga mulje on selline,et autokoolides vaid kasseeritakse raha-igaüks vaadaku ise kuidas tee peal hakkama saab?
 
Be 16. veebruar 2015, kl 11.36
Huvitav, et selline pikaajaline kogemus pole veel selle teadmiseni viinud, et tänapäeva noorus on täpselt samasugune kari tuulepäid, kui tollane, millal austet härra Aa ise omi esimesi meetreid autoroolis tegi.
 
loll 16. veebruar 2015, kl 21.14
enne kui käikudega rapsida, tasub vaadata tehase andmeid - mis pööretel on võimsust ja momenti kõige rohkem.
Olen sõitnud aastaid autoga, kus maks vääne oli seal ~2500 peal. Täiesti mõttetu oli käiku alla vahetada.

Samas jaapanlased reeglina, tahavad kõrgeid pöördeid - hetke masinal seal 5500 peal maks võimsus, ehk kui väga vaja siis 3 sisse ja 120kW tööle.
 
Aa 21. veebruar 2015, kl 02.09
Ja viimaseks näpunäiteks ikka - ärge ka anaalseksi unustage, see toob igast shitast naudinguga välja teid !
 
To Aa 21. veebruar 2015, kl 17.27
Nagu siin kombeks,on ikka libad plazis,kes tahavad mulle selliseid sõnu suhu panna,mis kirjamusta ei kannata.Lihtne on ju end esitada sellena kes sa tegelikult pole. Se 21.veebruar 2015. kl 02.09 kirjutaja on psüühhiliselt haige inimene.Vanasti hoiti selliseid suletud raviasutuses,aga tänapäeval hoitakse raha kokku selliste ravi pealt ja siis veel imestatakse,miks teepeal lolle on igal pool.Tunnen kaasa sellele liba Aa-le,kuna oled jäänud ravist ilma ja vaevled oma lolluses. Ei ole ma tegelikult mingi Aa,aga sellise nime all kirjutasin siin oma arvamusest mis toimub liikluses ja sellest möödasõidust,selle mõttekusest ja mõttetusest.Kuna aga see liba Aa on arvatavasti sitapealt riisutud,siis ta sellest mustast august elu kaugemale ei näe.Igaühele oma saatus siin ilmas.
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!