Jaah, aga kusagil ei taheta teada poja vanust 5 a tagasi.
Ainult ISA vanus 5 a tagasi oli 3 korda suurem, kui poja tänane vanus, poja tänast vanust tahetakse ja öeldakse ka tema tänane vanus koos isa tänase vanusega, mis on siis 58.
Minul oli võrratu mat. õp Keskas, õp Veski. Eesnime ei tea. Kena kräbe naine, silmad sädelesid ja nägu oli naerukil pidevalt. Teda jätkus igale poole, alles oli tahvli ees ja nüüd klassi tagaotsas kellegi vihikus oma maniküüritud kriidise sõrmega midagi näitamas.
Ise oli näpuga vihikus, aga pea oli poolviltu õpilasele silma vaatamas. Lõhnas kergelt hea seebi järele.
"Kas on kedagi, kes ei saanud aru?", tema lause.
Halva hinde sai tema käest laiskuse või lohakuse eest, neid kes aru ei saanud ta rahule ei jätnud, tuli või vaheajal kellegi juurde ikka sädistamas vektoritest ja maatriksitest.
Supereeskuju.
TEKSTÜLESANNETE kohta oli tema õpetus, et nendesse ei tohi tormata sisse, vaid nagu hunt metsas uurib lõksu. Aeglustab sammu, siis uurib ja nuhutab, vaatab ja nuusib, eemalt kraabib sammalt, jne.
See on lõks. Iga sõna tähendab midagi, kõigel on mõte justnimelt ja ainult SELLE ülesande jaoks.
Liigne tuleb kõrvale heita ja alustada sõna kaupa algusest.
Tema soovitus oli, et mõtle pliiatsi ja paberi peal, tõmba maha see, mille oled välistanud, et see ei eksitaks sind, kui juba lahendama hakkad. Kui mõte õige oli kirjutad uuesti.
Küll oli hea õpetaja ja pedagoog.
Moosimadu, sulle, 2 * 14 = 28 iihiihiii