Halb kogemus
klienditeenindajale, kes siin sõna võttis
ka klienditeenindaja 28. jaanuar 2005, kl 15.00 |
Kuule klienditeenidaja!
Kui Sa juba sellise asja pärast siin foorumis närvi lähed, siis on viimane aega töökohta vahetada. Kleebi näiteks kodus ümbrikele marke.
Saa aru- sina saad selle eest palka. Kui suudad kliendile meeldivalt asja selgitada, siis enamus kliente rahuneb maha ja sa näed, kui toredad nad tegelikult on. Minul, kui kliendil on õigus küsida mind huvitavaid küsimusi, on õigus süüdistadaa, kui ma pean seda õigeks. Lihtsalt minu arvamus.
( ka klienditeenindaja)
Kui Sa juba sellise asja pärast siin foorumis närvi lähed, siis on viimane aega töökohta vahetada. Kleebi näiteks kodus ümbrikele marke.
Saa aru- sina saad selle eest palka. Kui suudad kliendile meeldivalt asja selgitada, siis enamus kliente rahuneb maha ja sa näed, kui toredad nad tegelikult on. Minul, kui kliendil on õigus küsida mind huvitavaid küsimusi, on õigus süüdistadaa, kui ma pean seda õigeks. Lihtsalt minu arvamus.
( ka klienditeenindaja)
niuh 28. jaanuar 2005, kl 15.38 |
muhkel 28. jaanuar 2005, kl 15.42 |
njah, klienditeenindaja töö ongi klientide teenindamine ja ilma eranditeta.
ei saa nii, et näe, see klient on pahas tujus või küsib imelikke küsimusi või tahab rohkem, kui klienditeenindaja volitused lubavad või süüdistab milleski klienditeenindajat - et vastaks talle samaga või ei suhtleks üldse.
head klienditeenindajat iseloomustabki kannatlikkus, sõbralikkus, tasakaalukus ja oskus hakkama saada kõigi klientidega olenemata nende sotsiaalsest klassist, välimusest, tujust, soovidest, vildakast huumorimeelest või millest iganes.
eesti klienditeenindajatel on selles osas veel kõvasti areneda.
ja kui nüüd tuleb mingi järjekordne klienditeenindaja targutama, et vot mul oli loll või ebaviisakas klient ükskord ja sellistega ei saagi normaalselt käituda, siis oled sa valinud vale ameti. see, et juhtus loll või ebaviisakas klient, on muidugi negatiivne, aga klienditeenindaja jaoks on ta klient nagu iga teinegi. sest sinu, klienditeenindaja, töö on teenindada igat viimast kui klienti ühtemoodi meeldivalt ja sõbralikult!
ei saa nii, et näe, see klient on pahas tujus või küsib imelikke küsimusi või tahab rohkem, kui klienditeenindaja volitused lubavad või süüdistab milleski klienditeenindajat - et vastaks talle samaga või ei suhtleks üldse.
head klienditeenindajat iseloomustabki kannatlikkus, sõbralikkus, tasakaalukus ja oskus hakkama saada kõigi klientidega olenemata nende sotsiaalsest klassist, välimusest, tujust, soovidest, vildakast huumorimeelest või millest iganes.
eesti klienditeenindajatel on selles osas veel kõvasti areneda.
ja kui nüüd tuleb mingi järjekordne klienditeenindaja targutama, et vot mul oli loll või ebaviisakas klient ükskord ja sellistega ei saagi normaalselt käituda, siis oled sa valinud vale ameti. see, et juhtus loll või ebaviisakas klient, on muidugi negatiivne, aga klienditeenindaja jaoks on ta klient nagu iga teinegi. sest sinu, klienditeenindaja, töö on teenindada igat viimast kui klienti ühtemoodi meeldivalt ja sõbralikult!
eit 28. jaanuar 2005, kl 15.57 |
kõrvatvaataja 28. jaanuar 2005, kl 16.01 |
Sellel konkreetsel juhul oli tegemist kliendiga, kellele ei meeldinud kaupluse kord (lisaallahindlust ei tehta, eranditult) ning arvas, et müüja on selles süüdi. Eelkõige rõhus nördinud ostja sellele, et müüja ei olnud nõus allahindlust tegema.
Müüja selgitas asjaolusid. Tegutses just nii nagu oleks pidanud tegutsema.
Müüja selgitas asjaolusid. Tegutses just nii nagu oleks pidanud tegutsema.
Eriti normaalne 28. jaanuar 2005, kl 16.03 |
Olen tõsiselt hea teenindaja ja pika kannatusega ,seega suudan alati rahulikuks jääda ja meeldiv olla ja seda mitte teeseldes, head nägu teha,vaid olengi loomult selline positiivne inimene.
Kuigi on mul ka selliseid kliente keda paremameelega väldiksin kui teenindaksin.Põhjuseta pirtsakaid ja ülbeid kliente on tegelikult väga vähe kui sa ise oled sõbralik ja tore.
Kõik need ilusad sõnad ja naeratused saan ma alati 110% tagasi mida ma endast annan.Ja seda ka pahuratelt klientidelt kes meid külastab,enamjaolt lahkuvad nad rõõmsameelselt ja hea meeleoluga.
Sõnadega peatsekohtumiseni.
Kõike head teile.
Ka klienditeenindaja.
Kuigi on mul ka selliseid kliente keda paremameelega väldiksin kui teenindaksin.Põhjuseta pirtsakaid ja ülbeid kliente on tegelikult väga vähe kui sa ise oled sõbralik ja tore.
Kõik need ilusad sõnad ja naeratused saan ma alati 110% tagasi mida ma endast annan.Ja seda ka pahuratelt klientidelt kes meid külastab,enamjaolt lahkuvad nad rõõmsameelselt ja hea meeleoluga.
Sõnadega peatsekohtumiseni.
Kõike head teile.
Ka klienditeenindaja.
muhkel 28. jaanuar 2005, kl 16.08 |
ma arvan, et kui see konkreetne klienditeenindaja oleks väga sõbralikult ja kannatlikult, kasvõi mitu korda üle korrates, seletanud ära, milline ja miks on selle kaupluse kord ja hinnapoliitika, siis oleks see konkreetne klient ka lõpuks rahule jäänud ja siia kurtma mitte tulnud.
aga, lugedes uuesti selle zara teema üle, nähtub sealt, et probleemi tagamaa oli siiski just müüja suhtumine ja väljendusoskus.
"Küsisin teenindajalt, et mis kujuneb seeliku hinnaks, mille peale teenindaja piltlikult kulme kergitas ja ütles lühidalt järgmist, et 'ikka sama hind, mis teistel seelikutel,seelikul pole ju midagi viga, mis allahindlust te tahate, me ei tee siit midagi alla'.Lisaks mainiti mulle, et seelikud on juba eelmisest hooajast, kuigi eelnevalt räägiti, et seelik on uuemast kollektsioonist."
aga, lugedes uuesti selle zara teema üle, nähtub sealt, et probleemi tagamaa oli siiski just müüja suhtumine ja väljendusoskus.
"Küsisin teenindajalt, et mis kujuneb seeliku hinnaks, mille peale teenindaja piltlikult kulme kergitas ja ütles lühidalt järgmist, et 'ikka sama hind, mis teistel seelikutel,seelikul pole ju midagi viga, mis allahindlust te tahate, me ei tee siit midagi alla'.Lisaks mainiti mulle, et seelikud on juba eelmisest hooajast, kuigi eelnevalt räägiti, et seelik on uuemast kollektsioonist."
Külli 28. jaanuar 2005, kl 17.53 |
jumal 28. jaanuar 2005, kl 19.36 |
Aga vat mina ei mõista, miks iga kolmas teema on halbade klienditeenindajate, mitte näiteks halbade advokaatide, õpetajate, koristajate, raamatupidajate, kosmeetikute jne. kohta!?! Ei ole mina veel oma 34 aastat kestnud elu jooksul kohanud mitte ainumatki inimest, kes suudaks oma tööd teha IDEAALSELT ja nii hästi, et iialgi midagi ette heita poleks. Huvitav, miks just need klienditeenidajad kommentaatorite konnasilmadel tallavad?! Väga imelik.
Kiku 28. jaanuar 2005, kl 19.45 |
Köki-Möki 29. jaanuar 2005, kl 19.19 |
dsfcvx 30. jaanuar 2005, kl 14.33 |
to jumal 31. jaanuar 2005, kl 13.59 |
Lisa postitus