Ei ole rahul Tallinnas tellitud teenusega. Nimelt tellisin akna koos paigalduse ning sise-ja välisviimistlusega. Klienditeenindaja, kes tellimuse vormistas, kinnitas, et siseviimistlus tehakse kohe pärast akna paigaldust. Välisviimistlust saab teha siis, kui väljas pole miinuskraade. Nõustumise tingimustega. Kui aken valmis sai, leppisime kokku paigalduse aja - tööpäeva pärastlõunal. Küsinud pool tööpäeva vabaks, tulid töömehed koos aknaga kohale kokkulepitust tunde hiljem. Kui 17.00-st ehk tööpäeva lõpust jäi puudu vaid tunnike, hakati pingsalt kella vaatama ja minuteid lugema. Täpselt kell 17.00 teatati, et nüüd jääb töö pooleli, sest tööpäev on läbi. Kui ütlesin, et lepingus ei ole sellist punkti, mille kohaselt saaks paigaldust ja viimistlust teha kahes jaos, vastas paigaldaja, et tema polegi minuga mingit lepingut teinud ja rääkigu ma peakontoriga. Tööriistad kokkupakkinud, pakkus paigaldaja algul, et tuleb töid lõpetama puhkepäeval oma vabast ajast. Meile tundus see pakkumine kummaline. Kui palusime uue tuleku aja üleandmis- ja vastuvõtu aktis fikseerida, siis töömees lihtsalt vihastas ja lahkus. Tuppa jäi tast maha justkui pommiplahvatuse tagajärg. Olgu öeldud veel, et mees ei mõistnud ühtki sõna eesti keeles rääkida. Suhtumine oli äärmiselt üleolev, ebaviisakas. Ilma igasuguse hirmuta ja vastutustundeta lubas ta endale äärmiselt labast käitumist. Nagu üksiktöötajast ei sõltukski firma maine ega ähvardaks töö kaotamine.
Kõik see viitab firmasisestele konfliktidele ja suutmatusele tööd ja tööaega organiseerida.
Loomulikult pöördusin ma taas kontorisse, kust aknad tellisin. Sain vastuseks, et tegu oli keskmiselt keerukama objektiga. Nädalavahetuseti keegi ei tööta. Paneelelamus ühe akna vahetamine, kas tõesti keerukas objekt?
Praeguseks ei tea ma veel, kuidas lugu lõpeb.
Igatahes tean, et kui järgmine kord akna tellin, siis maksan pigem natukene rohkem kui Arutechist tellin. Jääb ehk nii mõnigi jama olemata.