Halb kogemus
Vagla-Marge kohtuotsus õige?
mölakas 27. mai 2011, kl 15.09 |
AJAKIRJANDUS on sündmuse ja lugeja vahemees ning nn neljas võim. Ajakirjanik otsib õiglust oma südametunnistuse ja avalikkuse õiglustunde järgi, tema panevad tegutsema ühiskonnas kehtivate moraalinormide eiramine, ühiskonna õiglustunde riivamine.
Ajakirjanik annab sõna mõlemale poolele ja laseb lugejal otsustada, kellel on õigus.
KOHUS jagab ise õigust.
Ajakirjanik annab sõna mõlemale poolele ja laseb lugejal otsustada, kellel on õigus.
KOHUS jagab ise õigust.
linda 27. mai 2011, kl 15.23 |
vabandan väga, ei viitsinud tervet diskussiooni läbi lugeda, nii et veelkord vabandan, kui mul mõni ekm-i poolt kirjutatud sisukas argument lugemata jäi.
tema viimaste kommentaaride põhjal jääb küll mulje, et inimene lihtsalt toodab mõttetut sõnavahtu ja demagoogitseb, et tähelepanu tegelikult probleemilt kõrvale juhtida.
mis sul kallis inimene antud loos arusaamatuks jäi?
võtame faktid uuesti läbi: Marge Arumäe võttis koera, sellega koos ka vastutuse tema eest hoolt kanda. koer kuulus Margele, järelikult on otsene vastutaja Marge ja mitte ema, abikaasa või ülenaaber, nii et teema, miks just teda süüdistatakse ja mitte mingit suvalist lehmalellepoega, peaks sellega ammendatud olema.
mis sind siis veel vaevas? ahjaa..see, et süüdimõistvat kohtuotsust ei ole olnud, Marge aga sellegipoolest üldsuse silmis hukka mõistetakse? siin tuleb sul ilmselt tõsiasjaga leppida, et ühiskonna enamuse arvamus ja õiglustunne ei ole augulised nagu Eesti seadusandlus, millest Margesugused limukad võivad süüdimatult läbi limutseda.
koer oli eriti julmal ja piinaval moel hooletusse jäetud, see on fakt. ja selle konkreetse fakti põhjal saab Marge ka hukka mõistetud. mind isiklikult jätab külmaks, kas ta kohtu poolt süüdi või õigeks mõistetakse, meie seadused ja kohtusüsteem on nii ehk nii üks suur naerukoht ja õiglust sealt loota ei ole. nii et süütuse presumptsiooni võid sa antud juhutumi puhul tõesti sinnasamusesse pista.
tema viimaste kommentaaride põhjal jääb küll mulje, et inimene lihtsalt toodab mõttetut sõnavahtu ja demagoogitseb, et tähelepanu tegelikult probleemilt kõrvale juhtida.
mis sul kallis inimene antud loos arusaamatuks jäi?
võtame faktid uuesti läbi: Marge Arumäe võttis koera, sellega koos ka vastutuse tema eest hoolt kanda. koer kuulus Margele, järelikult on otsene vastutaja Marge ja mitte ema, abikaasa või ülenaaber, nii et teema, miks just teda süüdistatakse ja mitte mingit suvalist lehmalellepoega, peaks sellega ammendatud olema.
mis sind siis veel vaevas? ahjaa..see, et süüdimõistvat kohtuotsust ei ole olnud, Marge aga sellegipoolest üldsuse silmis hukka mõistetakse? siin tuleb sul ilmselt tõsiasjaga leppida, et ühiskonna enamuse arvamus ja õiglustunne ei ole augulised nagu Eesti seadusandlus, millest Margesugused limukad võivad süüdimatult läbi limutseda.
koer oli eriti julmal ja piinaval moel hooletusse jäetud, see on fakt. ja selle konkreetse fakti põhjal saab Marge ka hukka mõistetud. mind isiklikult jätab külmaks, kas ta kohtu poolt süüdi või õigeks mõistetakse, meie seadused ja kohtusüsteem on nii ehk nii üks suur naerukoht ja õiglust sealt loota ei ole. nii et süütuse presumptsiooni võid sa antud juhutumi puhul tõesti sinnasamusesse pista.
mölakas 27. mai 2011, kl 15.25 |
M.A võib kõigis kolmes astmes õigeks jääda kuid ei pane ükski instatnts ei ajakirjandust ega loomakitseliitu vabandust paluma kuna nad on kajastanud hetkel seisukohti millel on ka riiklik süüdistaja:))
muidu peaks ju ka prokurör vabandust paluma, lisaks võib järgmine kohtuaste otsustada materjalide politseisse tagasi saatmise väärteomenetluse algatmiseks
muidu peaks ju ka prokurör vabandust paluma, lisaks võib järgmine kohtuaste otsustada materjalide politseisse tagasi saatmise väärteomenetluse algatmiseks
:) 27. mai 2011, kl 15.44 |
ekm- 27. mai 2011, kl 16.00 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 438 |
. 27. mai 2011, kl 16.12 |
mölakas to:ekm- 27. mai 2011, kl 16.19 |
>too neljas võim organiseeris juba ühed rahutused.
>hea, et tookord läks asi nii, nagu läks...
>ausalt öeldes, mina nende...võimu siiski piiritleks.
ei olnud meie neljandas võimus selles süüd nemad kajastasid asju adekvaatselt andes sõna kõigile, pigem oli tegu idanaabri poolt rahastatud propakandaga kes
neile kes mässasid ennem pähe tagus нашу Алёшу сносят сносят ага тегелт олекс пидануд тõде рääкима ет хоопис переносят
>hea, et tookord läks asi nii, nagu läks...
>ausalt öeldes, mina nende...võimu siiski piiritleks.
ei olnud meie neljandas võimus selles süüd nemad kajastasid asju adekvaatselt andes sõna kõigile, pigem oli tegu idanaabri poolt rahastatud propakandaga kes
neile kes mässasid ennem pähe tagus нашу Алёшу сносят сносят ага тегелт олекс пидануд тõде рääкима ет хоопис переносят
ekm- 27. mai 2011, kl 16.21 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 438 |
ekm- 27. mai 2011, kl 16.24 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 438 |
mölakas
sulle korduseks...
http://www.ohtuleht.ee/310676
kui sa loed kõik põhjused ilusasti läbi, siis näed, kuskohast inimesed informatsiooni ammutasid.
sulle korduseks...
http://www.ohtuleht.ee/310676
kui sa loed kõik põhjused ilusasti läbi, siis näed, kuskohast inimesed informatsiooni ammutasid.
. 27. mai 2011, kl 16.25 |
oopium. 27. mai 2011, kl 16.29 |
oma elust: nägin, et poisivolaskid teevad sigadust (pehmelt öeldud), läksin juurde ja ütlesin mis ma asjast arvan, vastuseks tuli ülbe mölin. endalegi ootamatult (olen nii umbes 1,60 pikkuse ringis, see poiss minust väheke pikem), haarasin poisi juustest kinni ja panin ta, 'oma isamaad' nuusutama ja kordasin rangelt oma sõnu. seda nähes jooksid teised laiali, kui poiss ennast püsti ajas, oli ta näost punane ja vahtis juhmi pilguga, sest ta ei oodanud ühelt tüdrukuliku välimusega, kõrgetel kontsadel seisvalt naiselt sellist käitumist. hiljem selgus, et selle nagamaniga on hädas nii politsei kui ka kool, terrorit teeb ta kuhjaga ja teha pole talle midagi! minust möödudes jätab ta meie vahele kilomeetrite kaupa ruumi.
ekm, ilmselt sina, kui sa peaks nägema, et keegi lõhub linnupesi ja tapab linnupoegi, möödud sa täitsa rahulikult ja mõmised omaette, et küll kohus otsustab
teatud olukorras pole lihtsalt aega mõelda, kui tegemist on eludega, seal on vaja kiiresti reageerida. ma olen inimene, kes ei läheks lihtsalt mööda kui kedagi piinatakse, vajadusel loomulikult pöörduksin politsei abi poole. on olukordi, kus see abi jääks hiljaks, või nende 'käed on seotud'.
ma EI poolda omakohust-kättemaksu, ka mina poleks hiljem sellest olukorrast teada saades, selle poisi poole sisse marssinud, et talle 'pasunasse' anda, siin lähebki asi juba keerulisemaks. ma oma mõtteid ei hakka siin pikemalt kirja panema.
ennetada sinu targutusi, ütlen, et tollel momendil polnud mul kaasas kaamerat ja tunnistajaid. telefoniga neid pildistada soovida, no vaevalt, et nad mulle rõõmsalt oleks poseerinud ;).
veel, lemmikloomad EI tohigi omapead hulkuda. mina käin oma koeraga rihmastatult, aga maale sõites lasen koeral enda maadel vabalt joosta, aga seda ka ainult koos endaga. lemmikud EI tohigi üksinda metsas tuuseldad, terroriseerida kitsi, kitsepoegi, linnupesi rüüstata jne.
ma arvan, et mul on koeraga jalutades piisavalt empaatia tunnet, nähes juba kaugelt, et inimene tunneb ennast ebamugavalt (kardab koera), mis sellest, et minu koer ei tunne tema vastu mitte mingisugust huvi, juhin ma ikkagi võimalusel koera eemale. need on olulised pisiasjad.
teemas oleva naise kohta, ta on minu silmis üks väga lohakas ja hoolimatu 'olevus'. väga kole on küll, et tema lapsi sõimatakse, see on minu jaoks samuti täielik julmus.
ekm, ilmselt sina, kui sa peaks nägema, et keegi lõhub linnupesi ja tapab linnupoegi, möödud sa täitsa rahulikult ja mõmised omaette, et küll kohus otsustab
teatud olukorras pole lihtsalt aega mõelda, kui tegemist on eludega, seal on vaja kiiresti reageerida. ma olen inimene, kes ei läheks lihtsalt mööda kui kedagi piinatakse, vajadusel loomulikult pöörduksin politsei abi poole. on olukordi, kus see abi jääks hiljaks, või nende 'käed on seotud'.
ma EI poolda omakohust-kättemaksu, ka mina poleks hiljem sellest olukorrast teada saades, selle poisi poole sisse marssinud, et talle 'pasunasse' anda, siin lähebki asi juba keerulisemaks. ma oma mõtteid ei hakka siin pikemalt kirja panema.
ennetada sinu targutusi, ütlen, et tollel momendil polnud mul kaasas kaamerat ja tunnistajaid. telefoniga neid pildistada soovida, no vaevalt, et nad mulle rõõmsalt oleks poseerinud ;).
veel, lemmikloomad EI tohigi omapead hulkuda. mina käin oma koeraga rihmastatult, aga maale sõites lasen koeral enda maadel vabalt joosta, aga seda ka ainult koos endaga. lemmikud EI tohigi üksinda metsas tuuseldad, terroriseerida kitsi, kitsepoegi, linnupesi rüüstata jne.
ma arvan, et mul on koeraga jalutades piisavalt empaatia tunnet, nähes juba kaugelt, et inimene tunneb ennast ebamugavalt (kardab koera), mis sellest, et minu koer ei tunne tema vastu mitte mingisugust huvi, juhin ma ikkagi võimalusel koera eemale. need on olulised pisiasjad.
teemas oleva naise kohta, ta on minu silmis üks väga lohakas ja hoolimatu 'olevus'. väga kole on küll, et tema lapsi sõimatakse, see on minu jaoks samuti täielik julmus.
sk 27. mai 2011, kl 16.30 |
linda 27. mai 2011, kl 16.34 |
"kui meil kõik asju poolikult teeks, siis istuks me paraja supi sees"
oma suht seosetu ja ebamäärase ütlusega paistsid sa päris hästi asja tuumale pihta saavat- järjekordne pimeda kana ja tera juhus. :D
Marge Arumäe loos ongi võtmeküsimuseks mingi asja poolikult tegemine ehk tegemata jätmine. Marge Arumäe süü ei seisne mingi asja tegemises vaid tegemata jätmises. nii on ka vaidlused selle üle, miks üldsus teda ilma süüdimõistva kohtuotsuseta risti lööb, täiesti ülearused.
kohtu ülesanne on süü tuvastada ja tõendada, see omakorda näib eeldavat mingit tegu. antud juhtumil seisneb süüaluse süü aga hoopis mingi konkreetse teo tegemata jätmises. nii et järgi palun minu loogikat: koer oli tugevalt alatoidetud, vedelikupuudusest haigestunud ning elu-surma piiril, see on fakt, tõendamist leidnud ekspertide hinnagute põhjal. antud koer kuulus Marge Arumäele, seega oli just temal kohustus tagada koera igakülgne heaolu, just tema hoolimatus ja julmus põhjustasid koerale ebainimlikke kannatusi.
kui koer oleks leitud vigastatuna, võiks veel selle üle vaielda, kes siis ikka süüdi on. tuleks kaaluda tõendusmaterjali õigsust ja paikapidavust, et kurjaTEGIJA oleks tuvastatud. antud juhtumi puhul on kogu poleemika üleliigne, kuna asi seisnebki hoopis mingi asja tegemata jätmises.
oma suht seosetu ja ebamäärase ütlusega paistsid sa päris hästi asja tuumale pihta saavat- järjekordne pimeda kana ja tera juhus. :D
Marge Arumäe loos ongi võtmeküsimuseks mingi asja poolikult tegemine ehk tegemata jätmine. Marge Arumäe süü ei seisne mingi asja tegemises vaid tegemata jätmises. nii on ka vaidlused selle üle, miks üldsus teda ilma süüdimõistva kohtuotsuseta risti lööb, täiesti ülearused.
kohtu ülesanne on süü tuvastada ja tõendada, see omakorda näib eeldavat mingit tegu. antud juhtumil seisneb süüaluse süü aga hoopis mingi konkreetse teo tegemata jätmises. nii et järgi palun minu loogikat: koer oli tugevalt alatoidetud, vedelikupuudusest haigestunud ning elu-surma piiril, see on fakt, tõendamist leidnud ekspertide hinnagute põhjal. antud koer kuulus Marge Arumäele, seega oli just temal kohustus tagada koera igakülgne heaolu, just tema hoolimatus ja julmus põhjustasid koerale ebainimlikke kannatusi.
kui koer oleks leitud vigastatuna, võiks veel selle üle vaielda, kes siis ikka süüdi on. tuleks kaaluda tõendusmaterjali õigsust ja paikapidavust, et kurjaTEGIJA oleks tuvastatud. antud juhtumi puhul on kogu poleemika üleliigne, kuna asi seisnebki hoopis mingi asja tegemata jätmises.
ekm- 27. mai 2011, kl 16.39 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 438 |
oopium.
teemas oleva naise kohta, ta on minu silmis üks väga lohakas ja hoolimatu 'olevus'. väga kole on küll, et tema lapsi sõimatakse, see on minu jaoks samuti täielik julmus.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
vaata sellele osale tekstist ma absoluutselt vastu ei vaidle.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ekm, ilmselt sina, kui sa peaks nägema, et keegi lõhub linnupesi ja tapab linnupoegi, möödud sa täitsa rahulikult ja mõmised omaette, et küll kohus otsustab
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
aga vot selliste oletustega ma jälle ei ole üldse nõus.
ja pealegi jätsid sa inimesed mainimata.
teemas oleva naise kohta, ta on minu silmis üks väga lohakas ja hoolimatu 'olevus'. väga kole on küll, et tema lapsi sõimatakse, see on minu jaoks samuti täielik julmus.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
vaata sellele osale tekstist ma absoluutselt vastu ei vaidle.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ekm, ilmselt sina, kui sa peaks nägema, et keegi lõhub linnupesi ja tapab linnupoegi, möödud sa täitsa rahulikult ja mõmised omaette, et küll kohus otsustab
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
aga vot selliste oletustega ma jälle ei ole üldse nõus.
ja pealegi jätsid sa inimesed mainimata.
mölakas 27. mai 2011, kl 16.45 |
ekm- Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> mölakas
>
> sulle korduseks...
> http://www.o
> htuleht.ee/310676
>
> kui sa loed kõik põhjused
> ilusasti läbi, siis näed, kuskohast inimesed info
> rmatsiooni ammutasid.
need lambad kes mässasid nüü küll eesti meediat
ei tarbi ja kui siis vast vene delfit ja stolitsat ning kui neile pidevat pähe toati aljosa võtakse maha mitte aga et viiakse teise kohta siis saades teada et aljosa ümber aeda pannakse siis läks mäsu ka lahti
nii et hari ennast
-------------------------------------------------------
> mölakas
>
> sulle korduseks...
> http://www.o
> htuleht.ee/310676
>
> kui sa loed kõik põhjused
> ilusasti läbi, siis näed, kuskohast inimesed info
> rmatsiooni ammutasid.
need lambad kes mässasid nüü küll eesti meediat
ei tarbi ja kui siis vast vene delfit ja stolitsat ning kui neile pidevat pähe toati aljosa võtakse maha mitte aga et viiakse teise kohta siis saades teada et aljosa ümber aeda pannakse siis läks mäsu ka lahti
nii et hari ennast
ekm- 27. mai 2011, kl 16.50 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 438 |
oopium. 27. mai 2011, kl 16.50 |
ekm- 27. mai 2011, kl 17.00 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 438 |
** 27. mai 2011, kl 17.06 |
ekm- 27. mai 2011, kl 17.09 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 438 |
** 27. mai 2011, kl 17.14 |
mölakas 27. mai 2011, kl 17.16 |
ekm- 27. mai 2011, kl 17.22 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 438 |
to ekm 27. mai 2011, kl 18.09 |
ekm- 27. mai 2011, kl 18.31 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 438 |
to ekm
mina võin sinu ees vabandada küll, aga see vabandus jääb üsna märkamatuks.
sealjuures oleks huvitav teada, kas delfi vabandab artiklite eest, mis õhutavad vägivalda.
või arvab artikli avaldaja, et autor peaks vabandama.
http://publik.delfi.ee/news/inimesed/anni-arro-l...
mina võin sinu ees vabandada küll, aga see vabandus jääb üsna märkamatuks.
sealjuures oleks huvitav teada, kas delfi vabandab artiklite eest, mis õhutavad vägivalda.
või arvab artikli avaldaja, et autor peaks vabandama.
http://publik.delfi.ee/news/inimesed/anni-arro-l...
ekm- 27. mai 2011, kl 19.00 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 438 |
kui 27. mai 2011, kl 19.25 |
ekm- 27. mai 2011, kl 19.32 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 438 |
Lisa postitus