Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Halb kogemus
Saatsin müüja peesse!
 
Pirrka 12. juuni 2014, kl 00.40
Tartu Ujula Konsumiga ühe katuse all on talutooteid müüv pood. Käisin seal umbes kuu aega tagasi esimest korda ja sain noore müüja poolt sõbraliku ja meeldiva teenindsue osaliseks. Otsustasin läbisõidul seal uuesti läbi põigata. Tööl oli juba vanemas eas müüja. Küsisin lõhe kõhuääri ja ütlesin, et soovin need 5 lõiku ise välja valida. (Eelmise kord oli see täiesti võimalik). Müüja pildus kauba kotti, viskas kaalule ja lisas, et kui ma valida tahan, peab tema õhtul palju kaupa maha kandma. Et kala pole pesu, mida valida. Et miks ma ei austa toitu, sest tahan, et tema toidus songiks!! Hakkasin tasuma, kaardimakse ei toiminud..., mainisin eelnevalt müüjale, et tema suhtumine minusse kui klienti ja võrdlus pesuga ei ole kohane, kui müüja mul suu kinni pani, et miks ma selle teema jälle üles võtan. Mina ausalt öeldes lootsin, et ta vabandab... aga streikiv kaart tõi mu reaalsusesse tagasi - saatsin müüja peesse ja läksin minema! Sellest poest ei osta ma iial enam midagi!
 
kati 12. juuni 2014, kl 00.54
Ah et saatsid kohe peesse?! Nüüd vuta-vuta homme sinna tagasi ja vabandust paluma! Ja kui homme seda müüjat pole, siis käid seda vahet seni, kuni sama müüa välja ilmub. Sest mis iganes on, aga midagi niisugust ei öelda mitte iialgi mitte kellelegi!! Muide, see on sinu enda huvides, sest see tuleb sulle kohe kindlasti kuskilt tagasi ja siis juba mitmekordselt.
 
Endine kaubandustöötaja 12. juuni 2014, kl 00.57
See on tùùpiline klienditeenindust mitte tundva mùùja käitumine. Kusjuures alatu teise mùùja suhtes- ùks pingutab, pakub meeldivat klienditeenindust, et ostjad tagasi tuleks. Ja järgmisel päeval laseb paha tuju musternäidisest mùùja oma meeldiva kolleegi töö kenasti potist alla. Kirjuta omanikele, mis muud.
 
Norm..... 12. juuni 2014, kl 02.41
Homme poodi tagasi ja urineeri või rooja talle lõhe peale...
 
k 12. juuni 2014, kl 08.18
matsid jäävad matsideks. Ja ma ei mõtle müüjat.
 
Tartu ju 12. juuni 2014, kl 08.27
provints, palju matse, midagi pole parata..
 
ostja 12. juuni 2014, kl 09.01
mina saatnuks selle müüja juba palju varem peesse kui sina seda tegid ja ma olen nii alati teinud analoogjuhtudel. Järgmisel korral see müüja jõllitab mind, küsin, kas halb päev või peaks teie juhatajaga rääkima, miks pikaleveninud nägu.
 
vot 12. juuni 2014, kl 09.33
Klienditeenindaja töö ongi kauba müümine ja kliendiga suhlemine.
Kui palk on vilets, pea valutab, mees andis peksa - see ei ole kliendi süü - jäta tema oma pasatormist välja.
 
jah 12. juuni 2014, kl 09.42
vot Kirjutas:
-------------------------------------------------------

Kui palk on vilets, pea valutab
, mees andis peksa - see ei ole müüja süü - jäta
tema oma pasatormist välja.

Tegelikult kehtib see ka kliendi kohta :)
 
hambateritaja 12. juuni 2014, kl 09.51
to jah, sa oled vähese taibuga könn, jutt on siin müüjast, kes ei olnud suuteline korralikult teenindama. Tema asi on ostjale müüa seda, mida ostja soovib aga mitte hakata rääkima, ega see pesu ei ole. Sellisele müüja suhtumisele ostjasse ja müüdavasse kaupa tulnuks kohe juhtkonnale kaebus teha.
 
Minnie 12. juuni 2014, kl 10.14
Viisakas, haritud naine oleks öelnud juba alguses (kui ei saanud kala valida):tänan, sel juhul ma ei soovi osta. Paljud klienditeenindajad elavad välja oma tujusid, kuid sarnase malliga inimene laskub samale tasemele ja kukub sõimama/ropendama jne
 
idik 12. juuni 2014, kl 10.19
No mina nt leian, et mida iga mats sorgib ühises toidukatlas. Pole ikka tõesti nii, et keegi sobrab toidus ja valib paremaid palasid ja siis järgmine sobrab ja valib edasi ja mis toit see enam on, kus igaüks sees sobrab.
Olgu, juurviljad poes ja muu sihuke värk, aga kui igaüks kukub kala ja liha seast tükke oma käega valima, siis ikka jälk ja räpane lugu.
Kuigi juur-ja puuviljadega on samamoodi, et ühed valivad paremad palad välja ja tagumised ostjad peavad leppima neist järgijäänud pahnaga... see on ebaõiglane, sest HIND on üks ja miks keegi saab selle raha eest hea kauba ja teised jääke.

Muidugi peab müüja kliendi soovi arvestama, kui need mõistlikud on, ja nt välja valitud tüki talle müüma, aga ikka müüja võtab ja pakib ja paneb, mitte klient ei sobra omatahtsi toidu sees, st ühises toidus, millest teisedki osta soovivad.

Viigu oma kõhuääred koju ja keerutagu neid palju jaksab oma kätukestega.

Vahe noore müüjaga on selles, et noor ei oska ennast veel paika panna iga ostja erinõudmistega ja naeratabki siis kohmetult ja laseb kliendil teha, mida see aga tahab.Tegelikukt ei tohiks temagi lubada igal ostjal sorida ühises toidus nagu tuju parasjagu on.

Pee'sse saadab muidugi minakeskne maailmanabake, ja seejuures kõiki, kes talle parasjagu meeltmööda pole või tema tujudele vastu ei tule.
 
irv 12. juuni 2014, kl 10.23
vaata "idik" - lehmalaudas on su koht - hengad rammusat õhku, sõimad lehmi, vahest annad jala ja madjakaga - piima tuleb, ülemus on rahul, ise oled rahul. Win-win olukord.
Kuid klienditeenindaja töö, see pole kindlasti sinu jaoks.
 
ihhihhii 12. juuni 2014, kl 10.34
kuule, idik!olen ka müüjana töötanud, aga sina küll pole!irvil jumala õigus!järgmine kord, kui näiteks lihapoodi astud, küsi tükk liha, näiteks.Ja ära vali midagi-liha, siis liha!osta aga ära ja vaata, et sa ei vali!muide, käsipidi ei peagi neid kala kõhuääri valima, piisab, kui müüjale soovitad, et see või see tükk.ei usu mina, et klient leti taha kalaalusele näppupidi kallale trügis....ju ikka mõeldi seda valimist teisiti!
 
idik 12. juuni 2014, kl 11.05
braavo, selliseid reaktsioone oligi oodata.

Loomulik, et ma tean, mida valimine lihaletis tähendab ja kalaletis samuti. Tean ka kuidas juurikaid, puuvilju ja isegi marju sobratakse. Ise sobran samamoodi kapsaste ja õunte seas ja mõtlengi seejuures, et tegelikult ikka väga vale, sest palju toitu rikutakse selle pideva sorimisega selliseks, et hiljem visatakse lihtsalt minema. Keegi seda läbi sobratud lõppu sümboolse hinnaga müüma ka ei hakka enam, kuigi võiks. Keegi saaks söönuks vähemalt.
Uskumatu ehk, aga olen töötanud poes pikalt ja tean vägagi hästi sihukesi maailmanabakesi, kes teisi inimesteks ei pea. Nemad nõuavad ja usuvadki, et NEIL on ainult õigused ja TEISTEL ainult kohustused.

irv
See lehmalauda jutt on pooletoobise jutt. Kui minusugune seal töötaks, siis kindlasti oleksid need lehmad nagu lemmikloomad, keda paitaksin ja poputaksin ja uskumatu, aga piima tuleks tõesti. Mul on valus näha praegusi suurlautu, kus lehmad on nagu piimarobotid, keda isegi õue ei lasta ilusa ja värske rohu peale. Joome alma piima, aga millist elu elab seejuures lehm, ei tea enamus ja ega tahagi ilmselt teada.

Rohkem pole siin miskit lisadagi. Elage, kuniks elukest on.
 
irv 12. juuni 2014, kl 11.18
Saisa sunnik- ära liiguta! Mis raisk tuled seia lõhet käppima. Näh vagusi nüid - siin sulle kilo silku! Või prinsess tahab valida - pähh!
 
Fyy 12. juuni 2014, kl 11.39
Ma otseselt pe*sse poleks müüjat saatnud, aga oleksin talle üheselt selgeks teinud, et ma soovin oma kauba ISE valida.
Olen ise ka sarnast ise ka müüjate poolt kogenud. Müüja tänitas, arvustas minu valiku üle ja kui ma asja ära ostsin, siis viskas kauba letile. Ütlesin talle siis viisakalt, et kui järgmine kord siit poest ostes teilt samasugust halba teenindust saan, siis saavad sellest kindlasti ka poe omanikud. Tädi pööritas letitaga silmi ja oli vait.
 
ix 12. juuni 2014, kl 11.49
no ma ei mõista, miks mõnele müüja alati liiga teeb ja teisele mitte.
Olen ise samasugune valija nii kala, nii lihaletis ja mitte ainsatki korda pole ma kohanud müüjat, kes ignoreeriks minu valikuid ja viskaks kaupa letile nagu koerale konti.
Lugedes siit vahel mõnd sarnase probleemiga teemat, mõtlen alati, et miks mõnele tehakse aina liiga ja teisele mitte.
Kas ikka pole asi endas vahel rohkem, kui teistes.
Liiga psühhopaatiline on sihuke arusaam, et alati on süüdi teised ja mina ise mitte kunagi.
 
n54 12. juuni 2014, kl 11.51
ja mis siis kui sa enam sealt ei osta.müüjal täitsa savi,kas saadad teda sinna või ei.tal olid veel head närvid,sest muidu oleks ta sind ennast sinna kohta saatnud.
 
Pirrka 12. juuni 2014, kl 11.55
Tänan tagasiside eest - nii palju kui inimesi, nii palju ka arvamusi. Selgituseks - polnud plaaniski nõuda, et müüja kogu antud kauba segi pööraks. Eks pealmiste hulgast oleks andnud ka valida, aga ei saanud. Valijaks oleks ikka müüja.
Peesse saatsin sellepärast, et pakutud võimalus vabandamiseks pöördus müüja suus veelkordseks süüdistuseks minu aadressil. Ta oli juba küllalt minu arvelt end lõbustanud. Ch. Chaplin on öelnud, et inimestega tuleb rääkida keeles, millest nad aru saavad. Mida muud müüja jutt oli kui minu kui kliendi peesse saatmine. Vastasin vaid samaga.
Googeldasin eile: antud töökoht tekkis üsna värskelt, alles selle aasta veebruaris. Palk 350,00 bruto + boonus. Kaalun kaebuse esitamist.
 
ix-ile 12. juuni 2014, kl 11.56
"Käisin seal umbes kuu aega tagasi esimest korda ja sain noore müüja poolt sõbraliku ja meeldiva teenindsue osaliseks."
 
kivike 12. juuni 2014, kl 12.11
ix Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> L
> ugedes siit vahel mõnd sarnase probleemiga teemat,
> mõtlen alati, et miks mõnele tehakse aina liiga j
> a teisele mitte.
> Kas ikka pole asi endas vahel
> rohkem, kui teistes.
> Liiga psühhopaatiline on
> sihuke arusaam, et alati on süüdi teised ja mina i
> se mitte kunagi.

Teenindusfääris on kiendil alati õigus. :) Kui leiad, et kliendile naeratamise eest liiga vähe makstakse, siis kohustust sellist tööd teha ei ole, vali mõni teine. Selle asemel, et kliendile vastu tulla ja tekitada olukord, kus mõlapoolsed emotsioonid võinuks olla miinimumina neutraalsed, eelistas müüja ostja valikuid komenteerida ja sellest tingitult tema tuju ära rikkuda, üritades müüa kleindile mitte päris seda, mida ta oleks tahtnud ja lisaks kometeerida ning vastava tagasiside tõttu ka oma tuju rikkuda, mis üldkokkuvõttes on "ploho dlja biznesa", sest poe omanik jäi ilma ostu eest makstavat rahast ja lisaks kliendist ja müüjal jääb õigust veel ülegi, nagu teda oleks palgatud sinna poodi lõhe kõhuääri valima klientidele. :) Hiina vanasõna: "Mees, kes ei naerata, ei peaks poodi pidama".
 
ihhihii 12. juuni 2014, kl 13.11
idikas, olen selle lehmalooga nõus.aga oh imestust, olen ise ka lehmi pidanud, tean sellestki päris palju.olen ka lehmi löönud(loomakaitsja, marss tagajalgadele püsti!!),sest kui lehm sulle ikka jalaga tou annab, siis lendad heal juhul virtsa sisse siruli nagu kukkel.ja süüdi pole sina, vaid parm.või kui eriti kiusliku elaja lauta hangid, siis astub sulle jala peale ja keerab veel sõrga, nii, et veri ja nahk taga....muidu on nad toredad loomad tõesti, siiramad ja heasüdamlikumad, kui mõni tõre müüja..ja seda lubavad ka valida, millisest nisast esimese piimasõõru pigistad.
 
j 12. juuni 2014, kl 14.28
Ei vääri müüja nime -müügiäpu.
 
mai 14. juuni 2014, kl 07.56
Klient arvab,et on kuningas.Tänapäeval aga kliendid ei oska kuninglikult ise käituda.Esimene asi kohe kaebama.Kui nüüd laseks selle müüja teie töölaua juurde sobrama,mis häält siis teeksite?
 
eelmisele 14. juuni 2014, kl 08.31
Lõpetage see kuninga jutt. Mitte kellelegi ei ole saladuseks, et osa inimesi sobib klienditeenindajaks ja osa neist lihtsalt ei sobi inimestega töötama. Nad ei oska inimestega suhelda. Veel võikamad on need kunstnaeratusega klienditeenindajad, kes sulle häbematult lihtsalt valetavad. Mis puudutab antud teemat, siis soovitaksin sellel noorel toredal müüjal otsida omale parem töökoht. Sest kui jälle mõni endast heal arvamusel olev "pelmeenifirma" omanik võtab tööle iga ettejuhtuva, maksab talle niru palka ning ei investeeri terminaali korrashoidu, siis oleks parem kui selline "firmaomanik" pankrotti läheks.
 
õde 14. juuni 2014, kl 08.35
Pirrka Kirjutas:
----------------------------------------------------
> Peesse saa
> tsin sellepärast, et pakutud võimalus vabandamisek
> s pöördus müüja suus veelkordseks süüdistuseks min
> u aadressil. Ta oli juba küllalt minu arvelt end l
> õbustanud. Ch. Chaplin on öelnud, et inimestega tu
> leb rääkida keeles, millest nad aru saavad. Mida m
> uud müüja jutt oli kui minu kui kliendi peesse saa
> tmine. Vastasin vaid samaga.


Müüja müüjaks. Tema ei käitunud nagu klienditeenindaja, vaid kui suvaline inimene tänavalt. Mida ta ongi, sest miinimumpalga eest ei leia enam kuhugi kalaletti mingit proffi. See boonuste jutt on tööle meelitamiseks, neid ei maksta müüjatele tavaliselt kunagi välja. Võimalik, et müüja peab veel mahakantud kauba omast taskust välja maksma. Talutoodete kalalett pole mingi ilumaailm, kus klienditeeninduse koolituse läbinud beibed professionaalselt naeratavad.

Murelikumaks teeb sinu käitumine. Kui hakkad igaühele samaga vastama, võid lõpuks väga täbarasse olukorda sattuda. Mõne ebastabiilse isiksuse või psühhi otsa, kes sulle kallale tuleb või lihtsalt maha laseb, sest teda solvasid. Ära saada inimesi peesse. Õpi toime tulema sellistes pingelistes olukordades, õpi neid lahendama nagu siin eespool kommentaarides on soovitatud. Lahku ilma ostmata, avalda (viisakalt) arvamust, et sulle selline teenindus ei sobi, tee avaldus juhtkonnale. Sul oleks siis endal ka parem tunne, sest praegu jäi kogu loost vastik maitse suhu, eksju.
 
assamallavallahull 14. juuni 2014, kl 08.51
Ei saa aru kaua võib seda "klient on kuningas" loosungit valesti mõista!?
Esiteks on see mitte nõudlike klientide välja käidud loosung vaid MÜÜJATE ENDI VÄLJA MÕELDUD deviis mis annab mõista, et klient on nende poes kuninga seisuses st muuseas sellises seisuses kus on kõik lubatud nagu kuningatele kombeks. See loosung pole selle mõttega välja käidud, et meie ootame poodi vaid selliseid külastajaid kes käituvad kuninglikult!
Kui pood nendega ise käitub kuninglikult siis saab ta ka vastu kliendi kuningliku käitumise. Paraku ei ole veel näinud poodi kus personal käituks kuninglikult kliendiga. Müüjate ja saalitöötajate absoluutne ebakompetentsus müügil oleva kauba suhtes, mühakalik käitumine ostjatega ja veel 101 probleemi mis ootavad kõiki kes poodi sisenevad ja nii see on kõigis Eesti poodides.
Kui klient on poes kuningas siis ei saa keegi öelda ühtegi halba sõna kliendi ükskõik missuguse käitumise puhul. Paraku on aga kommentaarides pidevalt vastuseks kriitikale klienditeenindajate vingumine ostjate üle...
Kas te teenindajad tõesti arvate on saate esitada klientidele nõude selle kohta, et nad poodi sisenedes peavad käituma personaliga kuninglikult?
 
mina arvan küll 14. juuni 2014, kl 12.57
et need kommijad siin, kes praegu sellele kliendile hammastaga ninna kargavad, need ise on reaalses elus suht-kohti igasugused imelikud pirtsakad ja õigust täis kliendid. samuti viha täis. lasevad seda viha siis välja nii siin kui ka igal pool kaubandus-teenindusasutuses. olen elus piisavalt näinud, et seda väita.
 
vissi-vissi 14. juuni 2014, kl 13.36
oi, kuidas mulle lehmad meeldivad. Kahjuks pean Tallinna linnas poest piimalaadseid tooteid ostma.

Ega keegi soovi maalt linna elama tulla ja oma kodu minu omaga vahetada?
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!