Pirrka Kirjutas:
----------------------------------------------------
> Peesse saa
> tsin sellepärast, et pakutud võimalus vabandamisek
> s pöördus müüja suus veelkordseks süüdistuseks min
> u aadressil. Ta oli juba küllalt minu arvelt end l
> õbustanud. Ch. Chaplin on öelnud, et inimestega tu
> leb rääkida keeles, millest nad aru saavad. Mida m
> uud müüja jutt oli kui minu kui kliendi peesse saa
> tmine. Vastasin vaid samaga.
Müüja müüjaks. Tema ei käitunud nagu klienditeenindaja, vaid kui suvaline inimene tänavalt. Mida ta ongi, sest miinimumpalga eest ei leia enam kuhugi kalaletti mingit proffi. See boonuste jutt on tööle meelitamiseks, neid ei maksta müüjatele tavaliselt kunagi välja. Võimalik, et müüja peab veel mahakantud kauba omast taskust välja maksma. Talutoodete kalalett pole mingi ilumaailm, kus klienditeeninduse koolituse läbinud beibed professionaalselt naeratavad.
Murelikumaks teeb sinu käitumine. Kui hakkad igaühele samaga vastama, võid lõpuks väga täbarasse olukorda sattuda. Mõne ebastabiilse isiksuse või psühhi otsa, kes sulle kallale tuleb või lihtsalt maha laseb, sest teda solvasid. Ära saada inimesi peesse. Õpi toime tulema sellistes pingelistes olukordades, õpi neid lahendama nagu siin eespool kommentaarides on soovitatud. Lahku ilma ostmata, avalda (viisakalt) arvamust, et sulle selline teenindus ei sobi, tee avaldus juhtkonnale. Sul oleks siis endal ka parem tunne, sest praegu jäi kogu loost vastik maitse suhu, eksju.