annab mõtlemisainet ja mitte vähe...
1) link EU Komisjoni määruse (EL) nr 432/2011, 4. mai 2011 kohta:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32011R0432:ET:HTML
nagu ma aru saan siis siin on siis kirjas et analoogset või toodet Euroopas turustada ei tohi kuna sama reklaamijutt ei vasta tõele
2) USA s on müügis sama nimetusega toidulisand hinnaga
http://www.amazon.com/Caralluma-Extreme-Appetite-Suppressant-Caps/dp/B002S4P5VK
kas see on analooog või sama seda ei tea..
3) kui lähete sama saidi inglisekeelsele variandile
et mis toimub siis näete et eri keeltes on kasutajad samanimelised ja tekst ka täpselt sama aga lihtsalt tõlgitud, peab ütlema et tõlge on nats parem kui google translate-i oma...
siia alla erikeelsed lingid:
http://www.news2today.net/eemfb/1/
http://www.news2today.net/ukm/
http://www.news2today.net/esm/
nüüd võrrelge kõigi kolme erikeelse saidi kolme viimase kommenteerija nimesid ja juttu...
kui lingite saidil paremal olevat CNN-i niinimetatud uudist siis näete et tegu on kogukonna videoga mida YotuTube-i tavakülastaja ei näe aga näevad need kes suunatakse otselingilt videole...
tegu on arvatavasti väga suure petuskeemiga kuna analoogne reklaam on isegi http://ilm.ee/ avalehel suure bännerina üleval, FB-st ei räägi üldse, seal jooksevad reklaamid analoogsete pakkumiste kohta igas poosis nii üles kui alla juba mitu nädalat...
need inimesed kes arvavad et tegu on räige pettusega, võiksid jagada seda arvamust kaitsmaks teisi inimesi lihtlabaste petturite eest..
parimate soovidega
Ka Kõhukas :)