Halb kogemus
Homovihkajate elu on põrgu
Liberaal 03. juuni 2014, kl 17.15 |
Kooselu seadustamine on praegu kuum teema. Sellega seoses saab igapäevaselt mõnd selletemalist artiklit lugeda.
Leian, et selle asjaga peab tegelema ja kooseluseaduse kiirelt kinnitama. Olen nõus ühe teemat kommenteerinud inimesega, kelle väitel igasugune homo- lesbi ja ka rassiviha on ühele riigile otsene julgeolekuoht.
Vooglaiu pläma pooldajad võiksid juba aru saada, et me ei saa elada keskajas, kus nõiad ja muud tegelased kes ühiskonda ei "sobitunud", põletati.
Leian, et selle asjaga peab tegelema ja kooseluseaduse kiirelt kinnitama. Olen nõus ühe teemat kommenteerinud inimesega, kelle väitel igasugune homo- lesbi ja ka rassiviha on ühele riigile otsene julgeolekuoht.
Vooglaiu pläma pooldajad võiksid juba aru saada, et me ei saa elada keskajas, kus nõiad ja muud tegelased kes ühiskonda ei "sobitunud", põletati.
Mittekeegi Olikord 03. juuni 2014, kl 17.23 | Registreerus: 10 aastat tagasi Postitusi: 183 |
Mõrvad legaliseerime ka, eks? Kui inimesel on tapakihk, siis ei saa ju tema inimõigust sellele rikkuda...
Ma ei vihka samasooliste armastajaid, kuid mõtlen laiemalt. Näiteks, mis on siis halba "kommionudes"? Teemaalgataja, kui kommionundus ka oleks seaduslik, kas Sulle sobiks, et Sinu lapsed sellistega kokku puutuvad?
Toimetatud 1 kord(a). Viimati Mittekeegi Olikord 03.06.2014 17.25.
Ma ei vihka samasooliste armastajaid, kuid mõtlen laiemalt. Näiteks, mis on siis halba "kommionudes"? Teemaalgataja, kui kommionundus ka oleks seaduslik, kas Sulle sobiks, et Sinu lapsed sellistega kokku puutuvad?
Toimetatud 1 kord(a). Viimati Mittekeegi Olikord 03.06.2014 17.25.
"homovihkaja" 03. juuni 2014, kl 17.27 |
kus see põrgu meil on? sinu soovmõtlemine, et oleks põrgu? no ma ei tea, elu nagu lill, kuigi homosid ei poolda. otseselt ei vihka ka, aga mul pole nendega tegemist. kui nad oma elustiili ei promo, siis nad mind ka ei sega ja suhtlen sellistega vabalt. promojad on out jah. ning kooseluseadusest ei arva ka midagi, minu meelest pole topeltseadusi tarvis. praegugi on võimalus kõik varanduslikust seisukohast oluline paika panna notari juures. aga et teha uus seadus selleks, et keegi saaks veelgi aktiivsemalt pedendust promoda, vot see küll õõnestab riiki ja perekonda, kui toimiva riigi alust. või on sinu meelest m + m perekond? paljud neist nüüd ikka lapse muretsevad mingil moel, et pere tekiks? on lihtsalt kaks täiskasvanut, kes koos eksisteerivad ja pärast ehk ka varandust jaotavad. milleks seepärast veel seadust teha? mingu notarisse ja tehku pabereid ja ongi. rassiviha on aga hoopis teine asi, neid ei saa üht patta panna. sama aga kuna võrdled keskajaga, siis ei näi sa niikuinii eriti arukat olevat.
No comments 03. juuni 2014, kl 17.27 |
eelmisele 03. juuni 2014, kl 17.33 |
Mittekeegi Olikord 03. juuni 2014, kl 17.38 | Registreerus: 10 aastat tagasi Postitusi: 183 |
jaan 03. juuni 2014, kl 17.46 |
Liberaal 03. juuni 2014, kl 17.47 |
Olen kindel, et ka sõgedalt homosid vihkavate tegelaste tutvusringkonda kuulub nii mõnigi lesbi või homo. See vihkajalihtsalt ei tea seda.
Mina naersin ka kunagi nende üle. Kuniks tutvusin mitme- teie silmis siis- ebanormaalse inimesega. Muutsin oma suhtumist, sest sain aru, et seksuaalne sättumus ei takitsta tal olemast normaalne ja hea inimene ja väga hea kolleeg.
Mina naersin ka kunagi nende üle. Kuniks tutvusin mitme- teie silmis siis- ebanormaalse inimesega. Muutsin oma suhtumist, sest sain aru, et seksuaalne sättumus ei takitsta tal olemast normaalne ja hea inimene ja väga hea kolleeg.
muidugi 03. juuni 2014, kl 17.49 |
jaan 03. juuni 2014, kl 17.52 |
kle liberaal 03. juuni 2014, kl 17.56 |
Liberaal Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Olen kindel, et ka sõgedalt homosid vihkavate tege
> laste tutvusringkonda kuulub nii mõnigi lesbi või
> homo. See vihkajalihtsalt ei tea seda.
> Mina na
> ersin ka kunagi nende üle. Kuniks tutvusin mitme-
> teie silmis siis- ebanormaalse inimesega. Muutsin
> oma suhtumist, sest sain aru, et seksuaalne sättum
> us ei takitsta tal olemast normaalne ja hea inimen
> e ja väga hea kolleeg.
see on küll sinu isiklik tragöödia, kui enne vihkasid inimesi sedavõrd, et naersid nende üle. teise üle naermine näitab vaid ikka sinu emotsionaalset kääbuslikkust, mitte kellegi teise. keegi polegi arvanud, et nad ei võiks olla toredad ja meeldivad töökaaslased, minu teada tööl ei seksita, vähemalt enamasti. asi aga kisub kiiva, kui töölt koju minna, vot siis on nad perverdid, kes kolavad mööda väljaheitetorustikku. ning kes pole võimelised tagama järglasi, et riik kui süsteem eksisteerida saaks ja pensionäridele pensioni maksjaid peale kasvaks. ja kuna see on valikute küsimus, siis ei saa neid rinnastada nendega, kes ehk näiteks ei saa lapsi tervislikel põhjustel. neil on peas miski valesti seksuaalse erutuse koha peal ja seda ei muuda üksi kiidukõne.
-------------------------------------------------------
> Olen kindel, et ka sõgedalt homosid vihkavate tege
> laste tutvusringkonda kuulub nii mõnigi lesbi või
> homo. See vihkajalihtsalt ei tea seda.
> Mina na
> ersin ka kunagi nende üle. Kuniks tutvusin mitme-
> teie silmis siis- ebanormaalse inimesega. Muutsin
> oma suhtumist, sest sain aru, et seksuaalne sättum
> us ei takitsta tal olemast normaalne ja hea inimen
> e ja väga hea kolleeg.
see on küll sinu isiklik tragöödia, kui enne vihkasid inimesi sedavõrd, et naersid nende üle. teise üle naermine näitab vaid ikka sinu emotsionaalset kääbuslikkust, mitte kellegi teise. keegi polegi arvanud, et nad ei võiks olla toredad ja meeldivad töökaaslased, minu teada tööl ei seksita, vähemalt enamasti. asi aga kisub kiiva, kui töölt koju minna, vot siis on nad perverdid, kes kolavad mööda väljaheitetorustikku. ning kes pole võimelised tagama järglasi, et riik kui süsteem eksisteerida saaks ja pensionäridele pensioni maksjaid peale kasvaks. ja kuna see on valikute küsimus, siis ei saa neid rinnastada nendega, kes ehk näiteks ei saa lapsi tervislikel põhjustel. neil on peas miski valesti seksuaalse erutuse koha peal ja seda ei muuda üksi kiidukõne.
jaan 03. juuni 2014, kl 17.58 |
yep 03. juuni 2014, kl 17.59 |
kle liberaal 03. juuni 2014, kl 18.00 |
muide, kas sul endal poega on? kuidas sulle meeldiks, kui su poeg on nii 14-15 ja sädistab tüdrukutega, kuid koolis oleks kohustuslik osa võtta homonduse tunnist? ja loomulikult soovitaks homost õpetaja ikka ka ära proovida, no et ehk hakkab meeldima? kas siis oled ikka sama liberaal? või kui mees tuleb koju ja teatab, et nad sõpradega trennis arutasid, et tuleks ikka ära proovida see teise mehe smmutisse rammimine, no et ma teen ära, saabki teada, kas meeldib? sobiks nagu või? hästi ei usu, küll siis su liberaalsus hajuks ja hoopis muud mõtted tekiks.
Variserid 03. juuni 2014, kl 19.59 |
To: jaan
Sina tsiteeri rahus piiblit edasi...
Ammustest aegadest teada, et kirikutegelaste hulgas on palju homosid. See mind ei häiri, sest homoseksuaalsus POLE patt. Kùll aga on patt, kui kirikutegelane 10.aastasele kooripoisile siivutu ettepaneku teeb. Pedofiilia on hälve, homoseksuaalsus mitte. Ärge pange neid kahte asja ùhte patta, palun.
Ja veel: Elton Johni muusika taktis saite end noorena köigutada kùll, mis sest, et ta avalik homo on. Mika muusikat kuulate ju samuti? Vöi mis? ;)
Ei viitsi siin köiki neid staare kokku lugeda kelle "eripäraga" te nöustute. Eesti homod aga loobiksite kividega surnuks, variserid.
Sina tsiteeri rahus piiblit edasi...
Ammustest aegadest teada, et kirikutegelaste hulgas on palju homosid. See mind ei häiri, sest homoseksuaalsus POLE patt. Kùll aga on patt, kui kirikutegelane 10.aastasele kooripoisile siivutu ettepaneku teeb. Pedofiilia on hälve, homoseksuaalsus mitte. Ärge pange neid kahte asja ùhte patta, palun.
Ja veel: Elton Johni muusika taktis saite end noorena köigutada kùll, mis sest, et ta avalik homo on. Mika muusikat kuulate ju samuti? Vöi mis? ;)
Ei viitsi siin köiki neid staare kokku lugeda kelle "eripäraga" te nöustute. Eesti homod aga loobiksite kividega surnuks, variserid.
oot nüüd, eelmine 03. juuni 2014, kl 20.22 |
siin ju just räägitakse, et ainult promomine ärritab? millest sa aru ei saa? samas ega ma ei imesta, et sa aru ei saa, sa ei paista just kirgas kriit olevat. miks muidu kirjutad 10.aastane poiss ehk siis eesti keeles loetuna kõlaks sinu kirjutatu siis nii: kümnesaastane poiss.
või ei saanud sa algkooligi läbi, jäid järgarvud õppimata?
või ei saanud sa algkooligi läbi, jäid järgarvud õppimata?
viimasele 03. juuni 2014, kl 20.29 |
puust punaseks 03. juuni 2014, kl 20.30 |
Homod - nende tegevus on otseselt repulssiivne aga tõrvikuga neid taga ei aja. Las olla +
Homode vaheline armastus, kooselu - ei koti üldse. +
Homod ja abielu - See on heterote õigus seega -
homod ja lapsed - Kapitaalne ja konkreetne EI. See ei ole loomulik kooslus. Laste eeskujud ja soorollid aetakse segamini. Heteropaarid kes lapsendavad etendavad ikkagi terveid soorolle. Kuna homod ise lapsi omavahel ei saa peaks igasugune laste teema nendele keelatud olema. seega -
Homode vaheline armastus, kooselu - ei koti üldse. +
Homod ja abielu - See on heterote õigus seega -
homod ja lapsed - Kapitaalne ja konkreetne EI. See ei ole loomulik kooslus. Laste eeskujud ja soorollid aetakse segamini. Heteropaarid kes lapsendavad etendavad ikkagi terveid soorolle. Kuna homod ise lapsi omavahel ei saa peaks igasugune laste teema nendele keelatud olema. seega -
jaan 03. juuni 2014, kl 20.35 |
to 03. juuni 2014, kl 21.32 |
oot-oot 03. juuni 2014, kl 21.40 |
to to 03. juuni 2014, kl 23.56 |
Liberaal 03. juuni 2014, kl 23.58 |
Arva nii, kui soovid. Kui siin kommenteetimine ja selle teema tegemine minust ajakirjaniku teeb, siis jah.. Ise ma ennast siiski ajakirjanikuks ei peaks.
Tegin iroonilise pealkirjaga teema sest lihtsalt tekkis soov arutleda.
Kummaline on, et kui oma tuttavatega homoteemal räägime, siis on enamik neist äärmiselt sallivad. Tööjuures sama- keegi ei ahista ega kiusa homost kolleegi, pigem ollakse toetavad. Seljataga keegi samuti temast midagi paha ei räägi.
Mis inimesed siin Delfis koos käivad ja kommenteerivad, no mina ei tea. Kust selline meeletu pime viha pärit on?
Tegin iroonilise pealkirjaga teema sest lihtsalt tekkis soov arutleda.
Kummaline on, et kui oma tuttavatega homoteemal räägime, siis on enamik neist äärmiselt sallivad. Tööjuures sama- keegi ei ahista ega kiusa homost kolleegi, pigem ollakse toetavad. Seljataga keegi samuti temast midagi paha ei räägi.
Mis inimesed siin Delfis koos käivad ja kommenteerivad, no mina ei tea. Kust selline meeletu pime viha pärit on?
liberaalile 04. juuni 2014, kl 00.07 |
vaata, selles ongi erinevus, et inimesed on silmakirjalikud, küll räägitakse taga ka nn. päriselus. lihtsalt näe ees või isegi teiste ees ei julgeta tihti välja öelda, mida tegelikult mõeldakse ning siis ollaksegi poliitiliselt korrektsed.
lisaks tekib mul küsimus, et kus sa siingi nii väga seda pimedat viha näed? enamus ju seda meelt, et tööl ok, aga et abiellumine pole pedenduse jaoks. nagu lapsedki, täiesti normaalne lähenemine, eluterve ütleks isegi. milles su enda probleem tegelikult on, et püüad kompenseerida üliagara tolereerimisega?
lisaks tekib mul küsimus, et kus sa siingi nii väga seda pimedat viha näed? enamus ju seda meelt, et tööl ok, aga et abiellumine pole pedenduse jaoks. nagu lapsedki, täiesti normaalne lähenemine, eluterve ütleks isegi. milles su enda probleem tegelikult on, et püüad kompenseerida üliagara tolereerimisega?
to liberaalile 04. juuni 2014, kl 01.02 |
Mis annab sulle õiguse otsustada, et homoseksuaalsed inimesed ei vääri armastavat partnerit ja riigipoolset võimalust ametlikuks partnerluseks?
"enamus ju seda meelt, et tööl ok"
Makse maksma on need sinu arvates teisejärgulised kodanikud sobilikud küll? Sinu emapuhkust ja sünnitust kõlbab neil küll kinni plekkida, aga ise nad ei tohi lapsi saada?
"enamus ju seda meelt, et tööl ok"
Makse maksma on need sinu arvates teisejärgulised kodanikud sobilikud küll? Sinu emapuhkust ja sünnitust kõlbab neil küll kinni plekkida, aga ise nad ei tohi lapsi saada?
to liberaalile 04. juuni 2014, kl 01.05 |
Tõesti arvad, et homoseksuaalne inimene erineb heterost nii väga, et ei oska olla hooliv ja armastav vanem? Arvad, et vanemate soost oleneb see, kui sobilikud nad on?
Kas üksikemad on ka alla igasugust arvestust lapsevanemad ja neile ei tohiks lapsi lubada? Nad ju ei ole ka vihmaussid, et mõlemast soost saaksid olla. Või on neid tänapäeva Eestis nii palju, et neid enam mõnitada ei julge?
Kas üksikemad on ka alla igasugust arvestust lapsevanemad ja neile ei tohiks lapsi lubada? Nad ju ei ole ka vihmaussid, et mõlemast soost saaksid olla. Või on neid tänapäeva Eestis nii palju, et neid enam mõnitada ei julge?
Lastekaitse Liit 04. juuni 2014, kl 01.07 |
Mittekeegi Olikord 04. juuni 2014, kl 01.22 | Registreerus: 10 aastat tagasi Postitusi: 183 |
Ilmselt tulebki kujundada suhtumine, et igaüks päästab oma naha, st põgeneb samasoolise embusest või poeb sinna...
Heteroarmastuski on muutunud vaid jahipidamiseks ja lihalike vajaduste rahuldamiseks ning elukestvat koosolemist ei tähtsustata.
Aeg teeb oma töö...
Hea, et on juba vanust kukil...
Heteroarmastuski on muutunud vaid jahipidamiseks ja lihalike vajaduste rahuldamiseks ning elukestvat koosolemist ei tähtsustata.
Aeg teeb oma töö...
Hea, et on juba vanust kukil...
liberaalile 04. juuni 2014, kl 01.39 |
to liberaalile Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Mis annab sulle õiguse otsustada, et homoseksuaals
> ed inimesed ei vääri armastavat partnerit ja riigi
> poolset võimalust ametlikuks partnerluseks?
>
>
> "enamus ju seda meelt, et tööl ok"
>
> Makse m
> aksma on need sinu arvates teisejärgulised kodanik
> ud sobilikud küll? Sinu emapuhkust ja sünnitust kõ
> lbab neil küll kinni plekkida, aga ise nad ei tohi
> lapsi saada?
oled tola või ainult mängid? kus ma arvan, et ei vääri armastavat partnerit? mis takistaks? ma arvan vaid, et abiellumine on siiski n+m variant, mitte mida muud. ning partnerluse võivad nad ju tänagi notari juures korda ajada? pärimise jne. aga kas sa pole kuulnudki, et kui mina, naisena, saan lapsi, siis kaks meest omavahel ei saagi? tuleb see sulle üllatusena? kui juba nii seatud on loodue poolt, äkki on sel mingi põhjus? ma saan aru küll, et sinu meelest on norm, kui kaks pedepoissi adopteerivad ühe hetero ja siis kasvatavad teda homomeelsuses, minu meelest aga pole. ise oleksid muidu tahtnud kahe isaga kasvada? pedepundis? maitse asi, mina poleks kohe kindlasti tahtnud. ja et kui näitena sinuga midagi juhtub ja mingil põhjusel su laps orvuks jääb, siis soovidki, et peded lapsendavad? nunuh.
-------------------------------------------------------
> Mis annab sulle õiguse otsustada, et homoseksuaals
> ed inimesed ei vääri armastavat partnerit ja riigi
> poolset võimalust ametlikuks partnerluseks?
>
>
> "enamus ju seda meelt, et tööl ok"
>
> Makse m
> aksma on need sinu arvates teisejärgulised kodanik
> ud sobilikud küll? Sinu emapuhkust ja sünnitust kõ
> lbab neil küll kinni plekkida, aga ise nad ei tohi
> lapsi saada?
oled tola või ainult mängid? kus ma arvan, et ei vääri armastavat partnerit? mis takistaks? ma arvan vaid, et abiellumine on siiski n+m variant, mitte mida muud. ning partnerluse võivad nad ju tänagi notari juures korda ajada? pärimise jne. aga kas sa pole kuulnudki, et kui mina, naisena, saan lapsi, siis kaks meest omavahel ei saagi? tuleb see sulle üllatusena? kui juba nii seatud on loodue poolt, äkki on sel mingi põhjus? ma saan aru küll, et sinu meelest on norm, kui kaks pedepoissi adopteerivad ühe hetero ja siis kasvatavad teda homomeelsuses, minu meelest aga pole. ise oleksid muidu tahtnud kahe isaga kasvada? pedepundis? maitse asi, mina poleks kohe kindlasti tahtnud. ja et kui näitena sinuga midagi juhtub ja mingil põhjusel su laps orvuks jääb, siis soovidki, et peded lapsendavad? nunuh.
Lisa postitus